lunes, 22 de agosto de 2011

Encrucijadas.......................................17/365


¿Y que  me decís de esos momentos de la vida en los que sientes que has de tomar una decisión consciente?. Pero una decisión de esas que puede llevarte por otro camino y no sabes si a peor o a mejor.

Ahí lanzo la pregunta, retórica, no espero contestaciones....Aunque si me quieres contar....

Yo, mañana, seguiré rascándome la cabeza....



..........................................


Una cancioncita mientras pensamos en esto..............   sálvese quién pueda....


1 comentario:

  1. non son o mais indicado pa falar,si miramo-los resultados,pero teño unha cousa clara,a xente coma nos(incluíute)non solemos ter moita sorte,non me refiro ao material,senón a outras situacións e circunstancias,así pois nada vai chegar envolto en papel de regalo e felicidade....se ti non loitas polo que crees importante,e permitome meter no teu lote esas dúas bolboretas que tes,crees que che van a solucionar algo terceiras persoas?
    Se valente cando de verdade teñas que selo,creo que é mellor intentalo que pasar a vida pensando "por que non o faría?que pasaría si?onde estaría si?.....hai que nadar aínda que non saibas pa onde,se non lévate a corrente ou afogas.
    Creo que é mellor tomar decisións,a que as tomen por ti,e aínda que non sexa acertada,será a túa,e iso importa.
    Xa che digo,nin puto caso,xa ves como me vai a min,pero porque eu decido e non dou explicacións nin a cristo...solo a miña conciencia.
    Un bico pa ti e túas flores

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...